Monday

Åter igen måndag. Har haft det skönt i helgen, vart hos Rickie och haft det skoj. Igår spelade vi uno och kollade på film, Good Luck Chuck. Den var ganska rolig faktiskt.

Idag har jag bara vart i skolan, det var inte så jobbigt och jag har inte vart så trött som jag brukar. Just nu sitter jag på mammas jobb och väntar på skjuts hem. Ska försöka tvinga henne att få käka mc donalds, det skulle inte sitta fel. Efter middagen ska jag iallafall plugga med Nicole sen kanske se film med Rickie&Tobbe om jag orkar. Skulle va skönt att lägga sig tidigt för en gång skull.

På lördag är det Marilyn Manson med pappa! :D

Ha de bra
ciao


Kommentarer
Postat av: ilhana

kolla gärna in den största kändisbloggen på svenska om du får tid över :) puss

2007-12-10 @ 15:59:22
URL: http://kandisarochskvaller.blogg.se/
Postat av: Jada

Mc Donalds...det blir morötter o vatten!
Puss Till världens bästa Linn!

2007-12-10 @ 18:02:56
URL: http://jada.blogg.se
Postat av: Henric

Vilken fin och julig blogg!

Du och din mor måste vara Tumbas motsvarighet till Steve Jobs och Bill Gates, när det gäller att piffa upp den grafiska gränssnittet.
(Du får googla om du inte vet vilka de är).

Marylin Manson, hmmm, jag hade heller sett Marylin Monroe, och lyssnat på Charles Manson (Du får googla om du inte vet vilka de heller är), men jag börjar väl bli gammal...

Ha en bra kväll bLinng!

/Henric

2007-12-10 @ 19:45:02
Postat av: Linn

Jo jag vet faktiskt vilka det är, eller inte Steve Jobs. Men får väl googla upp det ;)

2007-12-11 @ 18:58:57
URL: http://jada.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0