pöh

Helgen har vart rätt rolig, förutom att det blev lite tråkigheter som hände igår (som var rätt roliga ändå). Flippade helt enkelt som Q halva kvällen. Sjöng med SkojArn så mycket att jag vaknade med halsont. Men det har gått över nu så jag mår helt okej. Vid halv ett tiden åkte jag ner till Växjö med pappa. Sitter nu hemma hos mormor och morfar och gör mest ingenting. Ska snart hjälpa mormor med att slå in lite paket.

Imorgon är det julafton. Knappt någon julkänsla alls. Åker till pappa och co imorgon och firar jul där. Ska bli skojigt. Och den 25:e åker jag tillbaka hit och firar jul med mamma och co.

Kommer sakna alla kompisar och Jonathan.

God Jul!


Kommentarer
Postat av: skojArn

MIN HALSONT GICK ÖVER FÖRST!

2007-12-24 @ 00:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0