träningsvärk.

Idag känns det ännu värre, har otroligt ont i vaderna när jag går. Men det betyder ju bara att jag tränade hårt igår :)

Madde och jag har pratat lite om potatisar idag. Hennes favorit är potatisgratäng och min favorit är mammas potatisskivor marinerade i vitlök. Madde kommer hit sen och ska få smaka på den otroligt goda potatisen. Sen ska man väl börja göra sig i ordning inför kvällen, det blir nog antagligen partaj.



Måste bara påpeka att våran stora oboy påse snart är slut. Mamma säger att hon bara druckit ett glas men jag tror att hon ljuger. Annars är det Henric...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jada

Jag drack bara ett glas av den påsen!/mamma

2007-11-12 @ 10:45:33
URL: http://jada.blogg.se
Postat av: Henric

Snarare en spann av den påsen, vidare vet jag inte om drack är rätt definition, eftersom din mamma hellre äter oboy istället för att dricka den som vi dödliga gör...

Jag tror i ärlighetens namn att vi är lika goda kålsupare allesammans. Jag brukar dessutom inte köpa denna gyllenbruna gudabenådade dryck, eftersom jag vet att mitt missbruk blir alltför gravt....

Ha en bra dag bLinng....

/Henric

2007-11-13 @ 10:29:49
Postat av: Linn

Ärligt talat så vet jag att det var du som åt upp/drack eller vad du nu gjorde med oboyen henric, så försök inte komma undan.. Men nu köpte ju mamma en till påse så det är helt perfekt!
Kram bLinng

2007-11-13 @ 15:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0