äntligen fredag

Det blev inget TP igår, Henric vågade nog inte eftersom att han innerst inne visste att han ändå skulle förlorat mot mig. Vi gick iallafall en promenad och åt massa godis under tiden, väldigt osmart eftersom att jag bara mådde ännu mer illa då, men det är lätt att vara efterklok :)

Nu är det äntligen fredag, och höstlov. Jag har fortfarande huvudvärk och mår illa men klev ändå upp ur sängen i morse och åkte till skolan och gjorde ett franska prov. (gick åt helvete)
Nu sitter jag hemma hos Nicole och vi har spelat kort och druckit kaffe och helt plötsligt kom vi på att vi har varit gifta i två år idag! Woho
Ikväll ska jag och Nicole till hennes far och glo på film eller hitta på något annat trevligt.

Jag älskar dig Nicole!
image5

Kommentarer
Postat av: Henric

Förlora! Detta ord finns inte i mitt vokabulär.
Sist vi spelade så vill jag minnas att ställningen blev:
Henric GULD
Linn SILVER
Jessica BRONS

/Henric "the winner takes it all"

2007-10-29 @ 10:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0