lördag

Det är väl bara att börja skriva lite oftare nu eftersom att mor min klagar på att jag aldrig skriver.
Då så, fredagen igår var rätt chill. Slutade skolan vid 12 tiden, satt kvar en stund och gjorde klart min geografi inlämning med Johanna. Efter det stack jag till Jojje en stund, kollade lite på tv och sen drog jag ut och så stötte jag på Alex och Simon vid statoil, stod och snackade ett tag sen kom Johan och Nicole och räddade mitt liv och dom skjutsade hem mig.

Senare kom Henric, Saga och Nellie. Min bror kom också hem igår, härligt :) Käkade en jätte god middag, pasta med kyckling och feta ost. På kvällen drog vi till Kalle eller Ken som han nu förtiden heter.
Spelade öl spelet och sen pratmakarna.

Idag blev jag uttjatad till att följa med Hence, Saga, Nellie och mamma till sydpolen. Hittade tyvärr ingen bikini så det blev inget med det. Jojje var som var så på att åka dit, stackarn. Istället spelade vi lite fotboll och sen blev det glass-partaj här.

Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra. Ska snart ringa maddmutt och Sofie iallafall sen får man se vart kvällen leder oss.

Ha en bra kväll
ciao


Kommentarer
Postat av: Jada

Ken? Är Sofie Barbie då eller...

2008-04-21 @ 10:40:49
URL: http://jada.blogg.se
Postat av: Anonym

precis

2008-04-21 @ 15:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0