Take a chance

Igår var den roligaste dagen på länge. Mitt negativa humör blev bra på kvällen. Men jag ser fortfarande inte fram till nyår, jag har ångest. Iallafall, igår var jag och mickan som sagt i stan och letade efter en nyårsklänning till mig i tre timmar och det fanns ingenting. Så vi gav upp och gick till en thairestaurang och det var hur gott som helst. När vi var klara där åkte jag till tumba centrum och mötte upp nicole och där inne hittade jag en lila klänning och ett par svarta pumps. Så jag överlever nog morgondagen. Sen mötte vi upp sofie och Q och vi dansade på sofies dansmatta (as jobbigt), spelade tvspel och sen gick vi hem till nicole och sjöng abba singstar. Hur skoj som helst hade vi. Skrattade så tårarna rann, det där måste vi göra om. Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0