blä på allt

Ja rubriken säger allt.

Kommentarer
Postat av: bananklasen #2

men hunny, allt är ju perfa iallafall när du är med mig så du får tid med att suga min bananklase. aight? blä är ett överskattat ord. Så bläää är väll ej allt?, jag skriver bara föär att jag vill att det här ska bli en lååååång kommentar. Så jag kommer skriva om ingenting. Du & Jojje är inne på erat rum och gör något som inte ska nämnas. Btw, om Jessica kollar på den här kommentaren är jag rökt. det är INTE madde som skriver det är era hus spöken. Kan ní komma ut snart?, jag antar att det här vart en rätt lång kommentar eller vad tycks? Kanske ska skriva lite mer bara för att vara grym. Grym är jag alltid eller hur bananklasen #1. Du behöver inte äns svara på det.... Här kommer guzzilagon och quatten och skrämmer er på Natten. DU är ingen äkta quatt om du itne ahr någon hatt. Du är äcklig du prutta du luktar sur mutta. Gitta din fitta, tagga för jag ska ragga. Guzilagon fett keff abo jag svär, jag bjuder quatten på både kakor och bäääääär. Nu kanske det är dags för mig att sluta skriva eller så slutar jag skriva när ni kommer ut från ditt rum. BTW, glöm inte att skicka ett tomt sms till mig, kanske det blir en punkt eller ett kommatecken. VI hoppas på en punkt iallafall du ska ju inte behöva göra slavjobb. yepp thats my girlfriend! jag börjar bli lite slut på ideer skulle det kunna vara så att ni kanske är på g ut? Jag hoppas det iallafall. haha Linn eller jag menar bananklasen #1 palla vara nöjd över din bild från 9.an hahahahahahahahaha. ajuste måste skcika över bilderna på Jojje han är rätt lik dom bilderna som din pappa skickade till honom. Ni som har läst ända tills nu måste ju vara fullständigt dumma i huvudet för det här är inget att läsa. Bara att jag ska kunna hålla mig sysselsatt. Jag hoppas att den här kommentaren tar alla genom tiderna för den ¨måste vara låååååååååååååååååång. Jag antar att den är rätt lång ny men jag fortsätter bara för att jag är så jävla bäst. eller rättare sagt jag är bäst på att vara bäst men sämst på att vara sämt vilket gör mig till toppen bra! Den här kommentaren komemr att kopieras och lägags ut på min blogg för den är för grym för att vara sann. tror jag ska göra det nu för jag orkar inte skriva något mer. fortsätt nu med erat PAM PAM sen när du kommer ut ska jag göra lite BFFFF! BFFFFF! till dig. you likte that, dont you?

2008-02-21 @ 17:03:52
URL: http://maddmutt.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag tycker vi suddar ut det då :)

2008-02-24 @ 19:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0