lördag

Det är inte varje dag man vaknar med ett bra humör. Mamma kom in och sa att hon hade handlat färska frallor och gjort kaffe. Tänk vad mammor kan vara snälla ibland och inte bara en massa tjat hela tiden. Pratade lite med skojArn under morgonen också, vi var på ovanligt bra humör. Men tillbaka till igår, var med Rickie,Sofie och Anna. välidgt skoj faktiskt. Vi kollade på dum och ännu dummare, den var ganska rolig ändå, även fast inte dom "riktiga" skådespelarna var med.

Nu ska jag snart möta Q, gud vad jag har saknat henne. Sedan ska jag nog fortsätta att städa lite till med mamma. Måste träffa Sofie sen också, då blir man alltid på bra humör.

ha de bra
ciao





Vill aldrig bli som er

Kommentarer
Postat av: skojArn

Du gör mig alltid på bra humör, så är det bara. Fast jag är lite sugen på frallor..

2008-01-12 @ 15:07:20
Postat av: Jada

Vet du varför du vaknade på så bra humör? Jo, för att du har världens bästa mammma!!!

2008-01-14 @ 14:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0