helt slut

är jag efter dagen på jobbet. Har fått sopa ner grus mellan plattor hela dagen. Det låter inte så jobbigt men pröva att stå och sopa en hel dag så får ni se hur kroppen mår. Känner mig helt paj. Men en positiv sak var att jag åt sushi till lunch och det var otroligt gott. Efter jobbet mötte jag Martin och så gick vi hem tillsammans. Runt 18.30 kom Henric, Saga och Nellie. Martin skulle övningsköra så jag hängde på. När vi sedan kom hem igen så stod maten klar på bordet.
Nu är jag mätt och belåten och ska snart gå ner och kolla på fotbollen en stund. Sen hoppas jag på lite kortspel :) Oj vad mitt liv måste låta intressant. Men iallafall. Nu vill jag ha helg så jag kan få träffa älsk och bara ha det mys. Men ska inte klaga så mycket, det är trots allt inte så långt kvar. Nej nu börjar fotbollen så måste kila neråt, hej så länge.


Saknar er mina små guldkorn.

NoneNoneNone


Kommentarer
Postat av: papa

saknar dig gumman!

2008-06-26 @ 21:54:11
Postat av: Linn

Saknar dig med!

2008-06-26 @ 22:03:01
Postat av: Madde

saknar dig också hunny

2008-06-27 @ 12:52:52
URL: http://maddmutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0