lördag

Igår drog vi hem till Jonas på fest runt tio tiden, skit skoj var det. Massa trevligt folk! Kom hem vid ungerfär 3 och imorse gick jag upp vid kvart i 8. Förstår inte själv hur jag orkar, men har jag vaknat så kan jag inte somna om. Så nu sitter jag här och är skit trött istället. Men iallafall, efter vi hade käkat frulle och gjort oss i ordning så åkte vi hem till Henric för att mamma skulle göra sig i ordning. Efter det drog vi ner till stan och jag köpte ett linne från gina tricot, mascara och ett lila nagellack från åhléns och blev även bjuden på donken. Sen åkte vi och kollade på husvisning, rätt fint hus men det var tyvärr för litet. Nu ska vi snart ta en fika och sen åka och hämta Jojje på stationen. Ikväll blir det kanske fest igen, får se vad man orkar. Dags att göra sig i ordning!

peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0