söndag

Helgen har varit både upp och ner. För det mesta har allt varit bra.
Midsommarafton började med att jag vaknade hemma hos Jonathan och så gick jag hem och gjorde mig i ordning och hälsade på allt folk som hade kommit. Var dock inte med på någonting som dom hittade på, vilket var lite tråkigt. Istället gick jag, Sofie, Q och Johanna hem till Madde för grillning. Senare så kom det dit lite folk och allt var skoj. Hela kvällen var nästan lyckad om man bortser från lite sjabbel, men som tur var så löste det sig allt till slut och det var otroligt skönt.

På midsommardagen åkte jag och Jonathan hem till pappa. Det var jätte mysigt och vi hade jätte trevligt. Åt god middag, spelade kort ( :D ) och kollade på fotbollen. Kollade även in mitt nya rum lite extra, mycket större än det jag har nu och sådär högt i tak som är så fint. Lägenheten är jätte fin nu när man har fixat i ordning det mesta. Det är bara mitt rum som vi ska fixa klart med möbler och massa små saker. Ska faktiskt bli mysigt att bo med pappa, har saknat honom väldigt mycket nu när man har träffat honom så sällan. Jag älskar dig!

Idag har jag inte gjort mycket alls, åkte hem från pappa, packade, åt lunch, träffade Sofie och åkte sedan ner till Växjö.
Nu har jag två veckor kvar på jobbet innan jag får semester. Hoppas det går fort. På fredag eller lördag kommer iallafall mamma och Jonathan ner, ska bli så mys. Han ska vara nere en hel vecka så när jag jobbar sista veckan så finns han här hemma när jag kommer hem från jobbet varje dag :D Jag längtar.

Har semester fyra veckor sen blir det jobb två veckor till innan skolan börjar. Men på semestern så ska jag iallafall hinna med Båstad, Gotland och Danmark. Sen hitta på en massa andra saker och umgås med vänner.
 
Nu är det nog dags för mig att sova, ska upp tidigt imorgon.
Godnatt.

Aldrig mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0