söndag

Jahapp, då var man nere i Växjö.
 
Jag hann iallafall lösa allt med älsk igår vilket var jäkligt skönt <3 
Blev bjuden på frukost idag av jojje, det blev gula villan, en bolognese. Sen var jag och jojje en stund, satt på gräsplätten vid grus och pratade & bara myste. Sen kom maja dit och vi begav oss hem till mig en stund tills jag skulle åka.



Imorgon börjar det jobbiga, att gå upp klockan 06 varje morgon för att sedan jobba till kl 16. Okej, den här veckan jobbar jag ju bara tills torsdag och sen åker jag upp till stockholm igen och firar midsommar.
Den första lönen jag får måste jag betala tillbaka till mamma och pappa för resan. Så det blir inte så mycket pengar till mig i sommar, men jag klarar mig nog.
 
Vecka 30 blir det Gotland och v. 31 blir det nog Danmark. Sen pratade Jojje om att vi skulle på någon spa-kryssning med hans familj i sommar, det låter härligt. Men vi får se hur det blir med det.

Glad sommar på er.


Ni gör min dag till guld

Kommentarer
Postat av: fiaah

Hoppas du får en trevlig kväll:). BTW, fin blogg:P

2008-06-15 @ 21:58:29
URL: http://ffiaw.blogg.se/
Postat av: maja

miss america om jag får be :)

2008-06-16 @ 13:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0