onsdag

Kommer knappt ihåg att jag har en blogg, orkar aldrig skriva. Men har inget att göra just nu så kan väl ta och passa på.
Ska snart gå ut i kylan och möta Jojje och Q. När jag kommer hem igen ska jag bara lägga mig i sängen, slöa och kolla på grey's.
Imorgon drar jag till Småland med mor min. När vi kommer till Alvesta ska vi fira Henrics dotter och sen sova kvar hos hans föräldrars sommarstuga. Har aldrig träffat hans släkt förut så det blir lite pirrigt.
På fredag ska jag, mamma och Henric ut och äta lunch på något gott ställe, efter det blir det lite shopping om man har tur.. Kvällen ska jag sedan tillbringa hos min brorsas polare och bara festa och umgås.
Lördag blir det nog stan igen och förhoppningsvis träffa Erik en stund och på söndag ska jag på visning och sen hem hit igen.

Ha en bra kväll.

Det är inte lätt, men jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0