onsdag

Imorgon ska jag på Jonathans student och jag vet inte ens vad jag ska ha på mig. Som vanligt är jag ute i sista minuten med sånt här. Men det löser sig nog på något vis.
Provet idag gick sådär, eller det kändes som att det gick okej men vågar inte hoppas på för mycket.
Efter plugget åkte jag hem till Madde och pluggade geografi. Har geografi prov på både måndag och tisdag, förstår inte hur jag ska hinna plugga för imorgon ska jag som sagt på Jojjes student, fredag kan jag inte för att jag bara inte kan helt enkelt, lördag ska jag på bröllop och ska övernatta där, så får väl se hur mycket jag hinner plugga på söndag när jag kommer hem. Aja, ska inte klaga så mycket, jag har trots allt bara 3 skoldagar kvar. Btw så kommer min bror hem på fredag :D Ska bli kul, saknar honom rätt mycket ibland.
Men iallafall, nästa torsdag åker jag och Jojje till Grekland. Det ska bli så himla mysigt! Längtar otroligt mycket.

Snart är det fotbollsdags och ikväll är det grey's.
ciao!


Ibland måste man stanna upp ett tag för att sedan orka gå vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0