adjö stockholm hej alvesta

Eftersom att Madde saknar mig så otroligt mycket och är såå intresserad av vad jag ska göra för roligt om dagarna nu när jag är nere i småland så ska jag berätta det för henne så hon slipper gå och tänka på vad jag gör när hon själv har bajs tråkigt för att jag inte är hemma.
Igår: Kom ner hit runt åtta tiden och när jag kom hem stod en lasagne klar på bordet. Efter middagen stod jag och henric i hans musik rum och kollade på en Bruce Springsteen dvd. Sen tog vi en promenix till nya huset och kollade igenom varenda litet rum. Stort är det, över 300 kvm och skit fint. Efter vandringen i huset begav vi oss hemåt till ubåten. Dom ville utmana mig i ett spel som heter rummy så vi satt uppe halva natten och spelade.
Idag: Jag blev väckt runt nio av att henric kom in i rummet och bankade i väggarna och spelade gitarr. Fick god frukost, scrambled eggs och bacon. Nu har jag läst igenom ekonomin lite grann och snart ska vi åka till huset och måla och fixa. Senare ska vi åka in till stan, äta på restaurang och gå på bio. Ska nog se Låt den rätte komma in. Den ska tydligen vara skit bra.

Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0