bajs

Du har förändrats. Jag känner inte samma trygghet längre, jag känner inte att vi har samma kontakt. Nu har det känts så här ett bra tag och allvarligt talat så jag vet inte hur länge jag kommer att stå ut. Jag orkar inte, det tar så otroligt mycket på mina krafter. Dessvärre är att den andra utvägen ligger så långt ifrån - men ändå så nära. Där finns även du. Jag behöver dig mer än något annat. Tanken har slagit mig och jag ska tänka igenom det här noga. Jag är ledsen, ledsen om jag inte varit tillräcklig åt er. Det är svårt att försöka lyfta upp andra när man inte kan stå på sina egna ben.


Kommentarer
Postat av: mamma

jag finns alltid här för dig! Kram!!!

2008-11-12 @ 07:07:18
Postat av: Jessica

Hej goding Va är de som har hänt? Hur mår du, gumman?

Kram min goding

2008-11-19 @ 21:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0