lördag, eller är det söndag?

Det är ju egentligen lördag, fast klockan är ju efter tolv så det kanske är söndag. Vem vet? Nu har vi iallafall precis anlänt till rickie. Det är jag, sofie, martin, rickie, orre och kalle. Innan vi kom hit så satt jag hemma hos nicole och körde öl spelet med sofie, mickan och nicole. Vi hade väldigt trevligt måste jag säga. Vad har jag annars gjort idag? Jo jag har kollat på disturbia med nicole och den var lika läskig som alla andra gånger man har sett den. Den är ju sjukt bra. Innan jag åkte hem till nicole så tog jag och mickan en fika i tumba.

ERSSON STÅR BAKOM MIG!

Igår (fredag) vad jag med jocke. Vi var hemma hos honom och kollade först på någon serie som heter couplings tror jag. Den var väl sådär måste jag väl säga, men jocke tyckte det var skoj och det är väl det som är huvudsaken. Sen köpte hans mamma hem till pizza till oss. Det var väldigt mustigt! Och tack! Jag glömde tacka, inte för att hon läser min blogg men man det är väl bättre att tacka här än inget tack alls. Efter pizza-ätandet kollade vi på någon film som hette Juno. Den var väldigt bra! För övrigt så gjorde vi väl inte så mycket mer. Roligt hade jag iallafall. Nu ska jag glida ner till resten av folket, dom verkar sakna mig.



Ångestattack. Det kanske är fel? Men som M sa till mig, det kanske kändes fel bara för att man inte förstår något utav vad den menar. Jag måste få veta snart, annars blir det bara värre. Jag vill ta chansen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0