schneed

(Maddes nya smeknamn). Snälla Madde kom hit och överraskade mig med en kladdkaka som en liten present till oss båda. Och när vi blåste ut ljusen så önskade vi oss något, men vad kan vi inte berätta ;)
Vi har även varit på brasco och ätit en varm macka och druckit latte. Efter det var vi ute och gick ett bra tag, det är så mysigt här i stan, sen satte vi oss vid vattnet och bara pratade. Härligt de.
Nu håller jag och skriver mitt tal och jag ska prata om dagboken - jag sökte dig och fann mitt hjärta som som sagt är världens mysigaste film. Slutar vid halv fyra imorgon, sen är det bara att åka hem och göra sig i ordning innan sonjas grek. Ciao


Kommentarer
Postat av: mamma

GRATTIS!!!

Hoppas du får en underbar dag!

1000 kramar mamma!

2008-11-21 @ 07:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0