the end

Lovet är slut. Känns bara som om det har varit en vanlig helg. En vecka till hade varit helt perfekt, men man kan ju inte få allt man vill. Idag har varit en riktig slappdag. Kollade på ett halvt oth avsnitt med Q och Sofie sen åkte vi ner till tumba och mötte upp Mickan och pratade lite om min födelsedag. Nu ska jag stoppa i mig lite flingor och mjölk innan jag möter Mickan vid medborgarplatsen. Vi kanske ska gå till det mysiga filmcafét som ligger här runt hörnan och ta en latte.
I veckan måste jag börja rensa garderoben och slänga det som ska slängas och rensa igenom allt annat eftersom vi flyttar snart. Tror det blir den 27:e november.
Ha en trevlig kväll, ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0