fredag

Kvällen har bestått av en tjejkväll hos sophie. Det var trevligt och hon bjöd på en otroligt god kladdkaka att smarra i sig. Efter det mötte jag och sofie upp erik, jocke och tobbe. Vi gjorde inte mycket alls, satt ute i coola tullinge och hängde. Nu är jag hemma på söder och ska snart ta något att äta, kolla så jag packat ner allting inför imorgon och sen ska jag försöka sova. Ska verkligen försöka att njuta av det här lovet. Synd att en vecka går så himla fort.
Imorgon blir det att stiga upp tidigt och sedan bege sig mot lilla småland för att träffa mamsen. Ska bli så mysigt. Imorgon kväll ska jag stå i baren på Henrics systers 40-årsfest och på söndag ska vi åka över till mormor och morfar en stund. Kommer hem måndag natt! Så, ha det så bra. Heipa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0