grattis mickis!

japp, idag fyller hon 18! GRATTIS! Fan vad avundsjuk jag blir.. Men jag har ju "bara" ungefär ett år kvar sen har jag också åldern inne! Idag ska vi iallafall fira henne. Vi ska mötas vid centralen runt 18.30 och sen ska vi äta på mongoliska. Så jäkla gott. Perfekt val mickan. Efter det är det bara att åka hem och fortsätta plugga på naturkunskapen eftersom vi har prov imorgon. Det är inte riktigt min grej, men hoppas jag klarar det!

På fredag är det en till liten prick som fyller år. Nicole blir 17! Det ska firas med middag och sen får man se vart kvällen leder. Och 23/10 fyller Sandra år. Varför måste alla fylla år samtidigt? Sen fyller jag och madde år i november. Dags att spara pengar.

Nu är tiden inne för att börja göra sig i ordning, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0