kungsholmen

Det är dit vi ska flytta i december. Jag,pappa,Katarina,Markus och Martin. Blir en bit längre till skolan än vad jag har nu, men skönt att äntligen få eget rum. Inte för att jag lider så mycket av att ha en extra säng i rummet just nu, Martin är ju ändå aldrig här och jag är ju oftast i tumba. Men iallafall, imorgon är det fredag, sen är det lov. Ska bli så härligt. Imorgon kväll ska jag hem till sophie, på lördag förmiddag åker jag ner till mamma och kommer hem på måndag natt. På onsdag ska jag på teater med pappa och min faster och på torsdag ska jag hem till Emma! Så har rätt mycket att göra och sista helgen på lovet så är det ju halloween! :D

Ikväll ska jag faktiskt vara helt själv, det är inte ofta. Men ska bli rätt skönt faktiskt :)  Nu ska jag försöka vila bort huvudvärken innan jag börjar packa.

ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0