söndag

Igår var vi som sagt på 40-årsfest och jag hjälpte till med servering, disk och att stå i baren. Det var rätt segt till en början men när kvällen närmade sig hade jag riktigt skoj. Vi kom hem runt halv 5 imorse och då mådde jag inte såå bra. En till tråkig sak var att Henric tappade bort sin kamera precis innan vi hoppade in i taxin. (Hur man nu än kan lyckas med det). Hade velat haft alla bilder, speciellt på min kära mor som verkade vara på topp! Nu sitter jag är in the middle of nowhere och väntar på att mamma och henric ska komma hem, då blir det förmodligen pizza och film. Senare ska vi åka till mormor och morfar och hämta Lisa och äta middag. Ciao! 

  
     


Kommentarer
Postat av: mamma

kameran är hittad!!!

2008-10-27 @ 09:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0