onsdag

Naturprovet gick helt okej, hoppas jag! Kändes som det iallafall. Bara jag blir godkänd så är jag nöjd. Jag känner mig helt slut idag så ska bara vara hemma och ta det lugnt. Ikväll blir det grey's, veckans höjdpunkt. Det är redan torsdag imorgon, veckan har gått jättefort! På fredag blir det som sagt fira nicole som gäller. På lördag ska jag klippa mig och förhoppningsvis slinga håret om det finns någon tid.
Nu ska jag göra i ordning lite te och mackor och läsa igenom pedagogiken.
Ciao!



Ingen annan kan finna svaren åt dig, det är bara du som kan känna efter själv. Varför måste man tänka så negativt hela tiden? Dom där tankarna ska vi slänga någonstans. Tänk om det är något annorlunda just den här gången? Ändå finns dom där dumma tankarna och snurrar runt i huvudet hela tiden. Förstår inte ens varför man alltid ska jämföra, det bara blir så automatiskt eftersom man alltid jämför med sina tidigare erfarenheter. Bara för att det finns några idioter så betyder inte att alla är det även fast det känns som det. Då blir det bara som att man försöker hitta minsta lilla fel för att ha något att skylla på.
Efter samtalet igår så fick du mig att tänka efter. Du kanske har rätt. Men det suger att man aldrig kan få veta svaren i förväg. Så känns det bra, kör på bara!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0