stenskalle

Mitt nya smeknamn enligt madde. Undra vem som är stenskallen av oss två? Kanske den som biter av tanden med hjälp av ett csn kort? :)
Förresten så fick jag ett creepy sms av madde där det stod ungefär:
"Linn har det hänt något? Stod i duschen och halvsov och fick en känsla av att någon var efter dig.
En obehaglig känsla bara <3"
Det lät jätte tryggt när man sitter här ensam i lägenheten :) inte.
Far min är hos katarina och jag hade ingen lust med att laga middag så det fick bli flingor & mjölk. Duktig som jag har varit så har jag pluggat lite naturkunskap. Förstår inte så mycket och min lärare är hjärndöd så lika bra att börja plugga i tid för en gångs skull. Känns som om det är dags för att sova snart, men först kolla en liten stund på i ditt ansikte. Imorgon är det bara att kämpa sig upp igen vid 06.00.. Efter skolan blir det förhoppningsvis en del pluggande med madde.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0