måndag

Helgen var rätt rolig om man bortser från dig. I fredags kom mamma och henric till tumba och vi hade kräftskiva med en massa roligt folk. Väldigt skoj var det. I lördags blev det bio, såg arkiv x. Det var inte så bra men helt okej. Igår hyrde jag och sofie " Young people fucking". Helt värdelös. Vi kanske borde förstått det på bara namnet men så smarta var inte vi.
Idag har jag varit i skolan, helt okej. Måndagar är inte så jobbiga. Nu är jag hemma i staden och ska snart ta en dusch och sen åka till madde eftersom hon så gärna vill att jag ska sova där (;



Helt sjuk hur en människa kan förändras så otroligt mycket, det här var det sista alla trodde om dig.
Jag känner så jävla mycket hat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0