söndag

Söndagar är alltid så sjukt sega. Men varför egentligen klaga? Det är ju ändå en ledig dag där man kan göra i princip vad man vill. Själv så har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. Åkte hem från sofie vid tio imorse. Har duschat, städat lite och nu sitter man här igen. Igår kväll åkte jag och sofie till tullinge och träffade tobbe, erik och jocke. Efter en stund ute så drog vi oss hemåt till jocke och spelade poker. Spelade i 2-3 timmar. Tyckte faktiskt lite synd om jocke, sofie och tobbe som fick sitta och kolla på ett bra tag när proffsen jag och erik tävlade om mästerskapet. Tyvärr vann erik.. men jämt var det! Så det så. Hm, undra om man ska åka tillbaka till tumba en stund och träffa Q. Nu måste jag göra mig i ordning och har man tur så blir det middag på sonyas grek ikväll med pappa och martin om han kommer hem tills dess. Man kan ju alltid hoppas på det bästa.

Heipa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0