tänk först, prata sen.

Nu är man hemma och sitter här med en kopp kaffe. Ska snart åka till förtorten och träffa hiro-lover <3
Imorgon blir det teater med pappa, "små äktenskapliga brott". Ska bli skojsigt.



Jag vet, ni förstår ingenting och det gör inte jag heller. Därför har jag inte berättat exakt allt. I det här läget är det nog bäst att vänta lite tills man fått svaren på det man själv söker. Det är en sjuk situation helt enkelt. I era ögon är jag helt korkad, men det är jag i mina också. Det du gjorde. Det är så jävla vidrigt och sjukt. Men varför faller jag tillbaka? Av allt det jag fått höra som kommit ifrån din mun. Men jag kanske inte faller tillbaka? Mina tankar verkar vara helt någon annanstans. Det är så svårt. Jag mådde bra. Ärligt talat mådde jag otroligt bra. Men hur kan en människa vara så säker på sin sak och i nästa sekund bara helt plötsligt ångra sig? Tanken på det du gjort äcklar mig. Det äcklar mig så jäkla sjukt mycket. Hah, det är så sjukt att jag ens tänker tanken egentligen. Du har gått långt över gränsen. Du ska få ångra det här så jäkla mycket. Jag vill dra mig ur den här skiten, men det är någonting som hindrar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0