torsdag

Nu har jag hittat en skinn jacka, äntligen. En grå från H&M. Ska få den av min snälla far på lördag :)
Idag har jag vart i skolan sedan åkte jag och sofie in till stan och kollade runt lite i affärer och käkade kmb ;) Efter det kom Madde också in till stan och då åkte vi till solna en snabbis. Och nu sitter jag och Madde här hemma hos mig och kollar på the voice. Hon har sina ryck som vanligt, kommer spy på henne snart. Men imorgon är det iallafall fredag, vet inte än vad jag ska göra riktigt. Det får tiden utvisa. På lördag blir det förhoppningsvis bio!
ciao!

L to the M



Man är så otroligt mycket starkare än vad man tror

Kommentarer
Postat av: s

du är iallafall, rejält

2008-09-04 @ 21:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0