torsdag

Igår var vi på bio några stycken och såg "wanted". Den var helt okej faktiskt. Men jag ska aldrig mer sitta bredvid madde på en bio. Snack & skratt hela tiden. ( Lite kul var det.. men ändå..)
Nu är det redan torsdag, den här veckan har gått fort. Idag har vi haft orienteringsdag, gick väl rätt bra eftersom att johanna och co gjorde allt jobb medans vi andra bara gick runt lite. När jag sedan skulle gå från lida till brantbrink med sophie gick det inte alls lika bra. Vi gick i över en timme och hamnade till slut i tumba och sen var det bara att ta tåget hem. Så är helt död för tillfället och mina ben värker.

Imorgon är det äntligen fredag! :D Går i skolan till 15.30 sen får man se vad som händer. Kanske hänkar med be-gänget o käkar pizza. Den här helgen är det iallafall bara ta det lugnt som gäller. Längtar redan tills nästa helg, ska bli mys. Nej nu måste jag duscha och sen blir det väl att åka mot tumba. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0