lördag

Igår somnade mamma som vanligt väldigt tidigt så jag och världens bästa bonuspappa satt ute och pratade en massa skit och drack lite vin. Mickan ringde mig från cypern igår! Fan vad avundsjuk jag blir. Vill också komma bort.
Imorse blev jag väckt runt nio och efter frullen gick en promenad med henric och fisen. Nu har jag precis lagat lunch åt min blivande man, ska snart ut och gjuta lite saker med mamma och co. Ikväll blir det grillning och lite kalas förmodligen. Robinson får jag inte missa. Go Billing.

Kommentarer
Postat av: Nellie

Du menar din blivande man Ricky dåva ;)



Eller var det viktor eller kanske Kalle? :o

2009-04-25 @ 23:02:49
URL: http://neny.blogg.se/
Postat av: Linn

Haha nej.. jag menar faktiskt din kusin!

2009-04-26 @ 10:41:33
URL: http://linnsays.blogg.se/
Postat av: Henric

Tack, Vilken komplimang! ;-)

2009-04-28 @ 09:47:10
Postat av: Henric

Tack, Vilken komplimang! ;-)

2009-04-28 @ 09:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0