söndag

Helgen har varit rätt skoj. I fredags blev det festande hemma hos rickie. Höll på rätt länge, jag och sofie gav upp vid fyra tiden och gled hem till henne och sov. I lördags mötte vi upp tobbe och sedan gjorde vi en liten repris. Vi gick och överraskade erik. Dessvärre blev han inte sådär överlycklig som man kunde hoppats på. På kvällen gick vi förbi rickie en stund, sa hejdå till nicole som åkte till Italien idag. Lyx. Sen gick vi tillbaka, spelade lite familjegéni och efter det träffade jag mr x. Vi började kolla på 50 first dates men jag som är så kvällstrött orkade inte hålla mig vaken. Idag spelade vi lite fotboll och sen åkte vi och kollade när hoginiho spelade match. Kallt var det så jag gav upp efter tjugo minuter och gled hemåt. Imorgon blir det derby för min del. Innan dess ska jag försöka överleva skolan 8.10-15.20. Det suger.



smygätarna tagna på bar gärning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0