soooooool

Jaa, fan vad härligt väder! Jag är lite tjatig om det, men jag blir på så jäkla bra humör. Igår var vi hemma hos sophie, tio tjejer var vi som åt tacos och maris berömda kladdkaka. Sen körde vi lite intim och våghals. Vädligt trevligt var det även fast jag var sjukt trött. Vid tolv tiden kom jocke, johan, tom, tobbe och erik förbi. Spelade lite wii och sen drog vi oss.
Idag har jag träffat sofie, jocke och tobbe och först började det med att vi satt ute i en skog på en sten (?) sen förflyttade vi oss till tullinge station. Nu kommer det inte bli promenad på över en vecka, buhu. Ska snart börja packa lite, duscha och göra mig i ordning inför kvällen. Blir förmodligen partaj, var ju ett tag sen så det kanske är dags.. Imorgon åker jag till mamma och henric och jag ska mysa sönder mig där. Nej nu måste jag sätta igång med packningen annars är jag ute i sista sekund som alltid och det brukar inte sluta så bra så tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0