Alla hjärtans dag

Då har man hunnit gå en långrunda med the yellow dog i det sköna vädret. Så här borde det vara alla vintrar. Inget slask och skit, bara snö och sol. Ikväll blir det som sagt inflyttningsfest, det är en massa massa folk som kommer. Så snart måste jag hjälpa mamma med att göra i ordning allt och sen måste jag göra i ordning mig själv. Då var det även alla hjärtans dag. Hoppas ni får det bra ni som har någon liten partner att fira den med, och ni andra med. Själv så har jag ju trots allt mamma och det är minst lika bra. Snorsofies dag kommer ju helt klart vara bäst, hon har ju den vackraste nallen på denna jord att glädja sig med. Right?


Kommentarer
Postat av: s

riiiiight ;)

2009-02-14 @ 13:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0