onsdag

Tidigt upp till skolan imorse. Tröttsamt. Men jag och sofie har planer. Jag föreslog lund men det dög inte för damen. Efter gymnasiet drar vi till london. Så jag ska försöka härda ut dom här tre terminerna som är kvar. Där ska jag träffa mitt livs kärlek. Det har jag redan planerat. Man kan ju alltid drömma.. Idag har jag inte gjort så mycket vettigt. Träffade J efter skolan och försökte prata lite, det gick som det gick. Sen träffade jag martin och rickie och vi tog en runda på donken. Det är grejer det. Imorgon ska jag försöka plugga lite engelska efter skolan, muntlig redovisning på måndag så kan ju behövas. I helgen är det ändrade planer. Det blir inget rave på lördag. Vi bestämde oss för att åka gokart istället. Fan vad skoj, var ett bra tag sedan man gjorde det. På fredag kanske det blir bio med be-gänget. Annars bli det något annat skoj med min snorsofie. Lipstick, heipa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0