here i go again

Du har rätt sofie. Vetgirig, det är beroendeframkallande. Nu sitter man här igen och spelar. Dessvärre går de inge bra alls och mina poäng rasar. Tänkte bara skriva lite kort om helgen. I fredags blev det en massa festande. Först i tuna och sedan vidare till bremora. Vid 4 mötte jag upp kalle, martin och orre och vi tog den gamla vanliga korvrundan på statoil. Efter det var det bara att glida till kalle och sova. I lördags steg vi upp vid fyra, drog till benne och sen var jag med nicole hela kvällen. Vi sjöng abba-singstar. Gud så fint vi sjunger. Sen gled jag hem vid halv 11 och sov. Jag känner mig fortfarande helt slutkörd sen fredags. Idag ska jag bara ta det lugnt. Senare ska jag åka till madde och förmodligen även träffa sofie. Sen blir det bara att lägga sig tidigt ikväll så man kommer upp imorgon. Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0