imorgon är det äntligen fredag

Det blev en kort dag i skolan idag. Ekonomi, matte och första passet av franska sen fick vi gå hem. Härliga tider. Nu har jag tagit en dusch och fått i mig flingor. Om en stund ska jag åka till tullinge och ta en promenix med jocke. Imorgon åker vi till rickies land och ska vara där över helgen. Jag orkar inte skriva upp alla som ska med för då glömmer jag säkert någon. Huvudsaken är att jag inte får glömma att packa ikväll. Mysigt ska det bli. Kameran åker med. Ciao.

Kommentarer
Postat av: mamma

KUL! Ska Martin med?

2009-01-22 @ 14:11:37
Postat av: Anonym

JAAARÅÅÅ! Kameran redo! Imorgon blir det najs najs

2009-01-22 @ 19:47:03
Postat av: Madshit

ööh det var ifrån mig btw :P höhö

2009-01-22 @ 19:47:41
URL: http://maddmutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0