kom nu sommar

Nu vill jag ha sommaren här. Det är många saker jag längtar till. Gäller bara att håva fram pengarna. I maj åker jag till frankrike med skolan ( det är inte i sommar, men nästan). I juni åker jag till Italien med mamma och släkten för att fira morfar. I juli vill jag åka till hultsfred. The Killers, Dropkick murphys, markus krunegård, winnerbäck, takida m.fl ska dit. Fan vad jag vill dit. I augusti ska vi tjejer förmodligen åka utomlands. Det hoppas jag. Det skulle vara så jäkla kul. Måste försöka hinna jobba så mycket också så man kan få ihop pengar.



Kommentarer
Postat av: Ekonomen

Vad hände med att spara för framtiden?

2009-01-21 @ 09:01:23
Postat av: Anonym

Det löser sig alltid

2009-01-21 @ 22:19:37
Postat av: Don H

Det löser sig, sa kärringen som sket i vasken...

2009-01-22 @ 08:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0