ciao bella

Jaha, då var det måndag igen. Började skolan med franska imorse och efter det så hade vi håltimme till tio i tolv. Engelska läraren var sjuk. Självklart var inte caféterian öppen heller så man fick sitta och ruttna i nästan två och en halvtimme. När man nästan ruttnat klart så började rättskunskapen. Tur att det är rätt roligt. Efter skolan så åkte jag hem till nicole och sedan kom lilla sofie dit. Trevligt trevligt. Nu ligger jag i sängen och tycker synd om mig själv. Jag känner mig febrig och helt utmattad. Ska ta en dusch och sen lägga mig och glo klart på pineapple express. Får inte somna, klockan nio är det lipstick jungle. Peace out. (Nicole, oroa dig inte. Jag skriver snart om min intressanta dröm)


Kommentarer
Postat av: Nicole

Shit tänkte väl, blev lite ledsen i ögat när du inte hade skrivit din dröm

2009-01-20 @ 13:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0