whatever you like

Det var mys hos madde igår. Satt och pratade och vid åtta gick vi ut och promenerade i två timmar. Gissa om jag kände mig nyttig? Sen mötte vi upp franco och rickie en stund. Det var trevligt. Nu kanske jag borde ta och plugga lite engelska och naturkunskap. Ska skriva om fördomar på engelska + en massa glosor och så har vi muntlig redovisning på onsdag i naturkunskap. Jag åker ju till mamma i helgen och jag antar att det inte kommer bli så mycket plugg där nere. Det ska bli så mysigt att åka dit och få tid att umgås med mamma och henkipenki. Går i skolan imorgon till klockan ett sen åker jag hem en snabbis innan jag åker. Skönt, har sovmorgon också. Nu är det snart dags för mat, peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0