småland

Japp, då var jag här nere igen. Jäkligt tungt att gå upp vid nio imorse för att åka till centralen. Usch. Gårdagen blev iallafall rolig. Vi tjejer grillade först hemma hos sandra och sen kom rickie, chippen, hagen och zirath. Sofie råkade få i sig en liiten gnutta vin för mycket men tur att det var hon och inte jag. Mohaha. Vid halv två mötte jag alex och tog ett litet farväl. Men nu sitter jag som sagt här så jag hann otroligt nog med bussen. Duktig man kan vara. Nu blir det snart film!

Kommentarer
Postat av: skojarn

Haha! Grodan, vad är det jag hör? Kanske inte vin, men jag tror vi var två om det :D<3<3

2009-07-15 @ 01:28:12
Postat av: Gosfia

Haha, grodan var något nytt. Lite rätt kanske du har, men bara lite! <3 <3

2009-07-16 @ 01:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0