söndag

Då var denna helg också förbi, tyvärr. Nu är det en hel vecka kvar till nästa och det suger. Fredagen var bra. Vi hade en "hejdå-middag" hos mickan. Igår åkte hon till cypern och där ska hon stanna i åtta månader. Fan vad jag är avis. Hoppas du får det bra där borta, vilket du säkert kommer få. Det låter ju inte helt fel.. Och i sommar kommer vi och hälsar på! Ska bli så nice. Efter middagen hos mickan drog jag och sofie vidare till ersson. Där blev det lite för mycket men efter en lång promenad med syftet att bli nykter så blev det lite bättre. Men när man precis har somnat så kom det två idioter som står utanför sofie. Då var det bara att gå ut och försöka få iväg dom. Så lyckades väl komma i säng runt fem. Gårdagen däremot bara flöt på. Jag och sofie drog och mötte tobbe i tullinge och sedan tog vi en promenix till erik. Sen mötte vi upp tom på robbans och käkade lite och sen åkte vi vidare hem till tom där vi glodde på film och spelade spel. Känns illa nu när man får reda på hur jäkla oallmänbildad man egentligen är. Men skoj var det. Sen åkte jag och sofie hem till henne och nannade kudden. Idag har jag varit förbi nicole och tagit en fika. Vi har faktiskt gjort lite nytta och pluggat körkortsteori också. Så nu är den inlämningen gjord också, skönt. Nu blir det desperate och grey's! Natti.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

JAA ni maste komma och halsa pa ar helt underbart har, billigt som fan. Har tvyarr inte sett nagra snygga greker an bara en massa jaa engelsman, men men det blir nog bra i sommar. I agusti brukar det vara 40 grader sa juli skulle jag rekommendera:)

2009-03-16 @ 14:12:47
URL: http://atcypern.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag är så avundsjuk! Engelsmän, det låter hur perfekt som helst faktiskt.. jag längtar tills vi åker ner! Som fan. Ska bli skit skoj :D

2009-03-16 @ 21:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0