tisdag

Försov mig imorse så fick gå upp och sedan gå till skolan och se ut som ronja rövardotter. Annars så var det en rätt skön dag i skolan, förutom ekonomi provet. Det gick åt helvete. Efter provet så åkte jag och madde till huset som hon snart ska flytta till och målade lite. Därefter åkte vi med sean och tom till benne och tryckte i oss pizza och sen gled jag vidare till tullinge och mötte jocke. Nu har jag precis duschat, ska göra i ordning lite te och sen ska jag börja kolla lite på death sentence och förhoppnings somna till den. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Henric

Ja, Ronja! Gör du inte alltid det?

2009-04-01 @ 08:46:29
Postat av: Linn

Du ska vara tyst, gå och killa lite på din helikopterplatta istället

2009-04-01 @ 17:23:18
Postat av: Henric

Muhuhahahaha!!!!

2009-04-02 @ 09:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0