tisdag

Åkte hem till madde igår kväll och kollade på ballar av stål, drack en massa kaffe och satt och pratade en massa om allt och ingenting. Vi försov oss imorse, precis som det brukar bli, men hennes snälla madre körde ner oss till tumba så vi hann med bussen. Nu är jag äntligen hemma efter en seg dag i skolan. Jag tänker inte plugga idag. Idag ska bara bli en slappdag. Körkortsprovet fortsätter imorgon men det får gå som det går. På fredag ska jag hålla tal i tio minuter på pedagogiken. Jag har ingen aning om vad jag ska prata om. Men jag sitter väl där på torsdag kväll och försöker få igång något. Ska sova hos sofie på torsdag så då får väl den fisen hjälpa mig. Nu blir det kaffe och macka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0