tisdag

I helgen fyllde jag som sagt år så jag, mamma, martin, sofia, hillo, thomas & gunilla åkte in till hard rock café och åt en jäkla god och stor middag. Grymt god mat! Efter det mötte jag, sofia & martin upp en massa på the bridge och det blev en hel del dryck ;) Kvällen slutade väl kanske inte lika bra haha. Jag & Sofia ramlade ner på marken och sofia ner med huvudet före och fick en rejäl bula och förmodligen en hjärnskakning. Jag och wille tog henne till akuten och där går hon in dyngrak och säger att hon har en hjärnskaking och dom bara skrattar åt henne. Haha. Vi fick vänta i ett undersökningsrum men efter ett tag tappade vi tålamodet och började leka med sakerna där inne och sen bestämde vi oss för att åka hem istället. En jäkligt onödig resa. Var bara att ta första tåget hem så vi var väl hemma runt sex. Äh det var jäkligt kul iallafall.

Nu har praktiken börjat här nere i de småländska skogarna och det går hur bra som helst. Ikväll ska jag ut och övningsköra och sen blir det desperate :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig

2009-11-24 @ 22:39:49
Postat av: Anonym

Jo, jag sa att jag saknar dig!

2009-11-26 @ 15:21:11
Postat av: Anonym

Saknar förmodligen dig också

2009-11-26 @ 15:31:31
Postat av: Anonym

Tack, då vet jag att saknaden är ömsesidig!

2009-11-27 @ 13:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0