tisdag

I lördags efter allt jobbande kom jag hem vid cirka 03. Vaknade vid halv elva i söndags och mådde piss. Bakis och ont i hela kroppen. Hade ont även igår när jag vaknade så tog ledigt från skolan och pluggade hemma istället. Men idag då jävlar tog jag mig till skolan, till en av världens segaste föreläsningar. En man från Turkiet hade föreläsningen på engelska som handlade om design. Trodde det skulle vara lite intressant men icke, där satt han och läste rätt av från pappret och hade exakt samma tonart i två timmar. Kan ha varit dom två segaste timmarna i mitt liv. Slutade vid tolv så åkte hem och nu sitter jag här och sveper kaffe. Ska snart ta tag i pluggandet. Sen ska jag kolla på Remember me. Måste hinna övningsköra också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0