helt död

Ja, jag är helt död.. nästan iallafall. Har ont i hela kroppen. Undrar hur det kommer kännas imorgon egentligen. Har tränat kickboxning för första gången idag. Det var riktigt kul, men otroligt jobbigt. Jag var lite lat till en början, men Nicole peppade mig. "Tänk på någon som gör dig arg, någon som du hatar" Då jävlar tog latheten slut fort :) Var ju inge större fel på tränaren heller... Jäklar vilka muskler. Han var jäkligt snygg faktiskt om jag ska vara ärlig :)

Idag körde jag bil för första gången också, haha. Det var också riktigt roligt. Det gick ganska bra faktiskt, även fast Nicole satt i baksätet och skrattade åt mig. WOHO KÖRDE I 30 KM/H! Haha

Imorgon är det fredag! Går i skolan 10-12 bara.. Sköööööönt! Ska kanske laga mat med Nicole,Kalle och Rickie imorgon kväll. Vi får väl se hur det går med det.

Nu ska jag duscha och sedan sova!
Natti

Kommentarer
Postat av: jada

Duktigt av dig Linn!
Kul att du kunde köra bil oxå, snart ska vi börja köra på riktigt!/ Mammma

2007-11-09 @ 07:15:19
URL: http://jada.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0