smörig kladdkaka

Ja, Nicole som klagade på min kladdkaka, det fick hon allt igen! Det skulle vara 100 gram smör. Det fanns 50 gram vanligt margarin och sedan skulle hon använda rinnande smör eller vad det nu heter. Då tar smart ungen 5 dl rinnande smör när det bara ska vara en ½ dl egentligen. Okej jag sa inte till men ändå.. Den första tuggan var god sedan rann det bara smör i hela munnen. Men fick skölja ner det med kallt kaffe. Spelade TP också med Nicole och Cassandra, men kunde inte spela klart eftersom att jag var tvungen o gå hem.

Skolan idag har faktiskt varit ganska rolig, har skrattat nästan hela dagen åt mina och Nicoles dåliga skämt. Sen gjorde vi en otroligt bra låt på musiken, not.

Snart kommer sofie och vi ska se dubbel-avsnitt av grey's anatomy!

Ciao


Kommentarer
Postat av: collboll.blogg.se

Men Linn det va ju bara för att bagarn sa att det skulle vara 5 dl :P
Plus att jag tog bara 3 så det så :D

2007-11-14 @ 23:18:30
Postat av: Jada

Skulle inte ni plugga...

2007-11-15 @ 09:01:11
Postat av: Jada

GRATTIS LINN!!!!

2007-11-21 @ 11:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0