tisdag

Vaknade 07.10 idag när jag egentligen skulle gått upp 06.10, så det vara bara till att väcka madde och klä på sig och springa till tåget. Att stressa på morgonen är det värsta som finns. Hatar att komma till skolan med tom mage, då har jag inte ork med någonting. Jag hann iallafall i tid till skolan och det är ju det som är huvudsaken.
Hade konditionstest idag på gympan, usch säger jag bara. Fick håll på uppvärmningen så det började inte så bra. Måste verkligen börja träna, har en hemsk kondition. Var helt slut under ekonomi lektionen, hjärnan fungerade inte och kroppen bara värkte.
Nåväl, efter skolan följde jag med Nicole till tumba och vi köpte kaffe och pratade ett bra tag, sen kom Matte och då blev vi kvar ett tag till. Men nu är jag äntligen hemma. Ska gå och handla tandkräm och schampo alldeles strax. Sen kommer Sofie och Madde hit. Vi ska plugga matte eftersom vi har prov på fredag och jag inte förstår ett skit. Blir nog sushi till middag, var ett tag sen jag åt det. Åh vad sugen jag blev nu. Dags att städa undan lite nu innan fin folket kommer, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0