torsdag

Inget speciellt som hänt denna vecka. I måndags var det som sagt derby och sen träffade jag jojje en stund. Tisdags var jag med snorsofie och igår träffade jag jocke en snabbis och sen åkte jag och sofie hem till madde och hade lite myspys och sov kvar där. Idag blev det en kort vistelse i skolan, endast två lektioner. Tanken var att åka hem efter det för att hinna packa men icke. Samma visa varje gång. Nu ligger jag här i min säng igen och har inte fått någonting gjort. Dags att rycka upp sig lite. Kvart i fyra går tåget ner mot smålänningarna. Ska bli mys att vara där hela helgen. Nej de finns ingen tid, pack-time!

Kommentarer
Postat av: Veronique

Apropå häcken...

Vi vet ju hur Hs rygg ser ut. ;)

Fniss......

2009-04-23 @ 17:46:39
URL: http://godiscoominya.blogspot.com
Postat av: Linn

haha, ja precis. Tyvärr vet jag hur häcken också ser ut..

2009-04-23 @ 20:33:11
URL: http://linnsays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0